DIno träff!

Jag träffade Dino en stund i onsdes kväll. Strax innan maten, ungefär vid 5 -6 tiiden. Amanda ville också följa med och se DIno så vi cyklade till silvermyntsvägens lekplats och där blev vi möta av Dino och Andreas. Dino hade blivit jätte stor sedan sist vi sågs. Alla valparna har säkert blivit stora men tänk endå. Från början var dem så små att dem fick plats på ena handflattan. Några bilder sen vi träffades. Dem flesta bilderna är på hans baksida när vi gick en promenad.

 







Jag lägger inte upp alla bilderna när jag fotade bakifrån för
det var många onödiga bilder. Men här kommer några till :)♥





SNYGGA DINO<3





DU är helt underbar DIno! Sorry, jag fotade dig när du är trött.
Men det kvittar för du är lika vacker endå.<3



Älskar verkligen denna bilden , står jätte fint. Synd att huvudet inte kom med.  =) ♥


DInos älsklings spade.<3



Denna bilden är också så sjukt fin<3
PÅminns fortfarande om Algot. PÅ alla sätt.
ÄLSKAR VERKLIGEN ER VALPAR..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0