BUbba på besök!

Som sagt vet jag inte vad jag ska skriva här. Vill skriva något som har med valparna att göra imed att jag gjort bloggen för deras skull. Men jag har faktiskt något att berätta och det är att Bubba var här häromdagen. I torsdes, för att dem skulle flytta på fredagen så var dem så snälla och tänkte på oss. Om vi ville se Bubba en gång innan dem skulle flytta för det dröjer kanske länge till nästa gång. BUbba hade blivit jätte stor och som jag sa när hon var liten, att hon kommer bli en kopia av Algot, tyckte jag stämmde. Algot och bubba var jätte lika på många sätt. Bubba som var så lekfull, precis som Algot var när han var liten. Det var jätte roligt att se Bubba med familjen innan dem skkulle flytta. Det var även snällt att dem tänkte på oss. Jag försökte ta några bilder men det var inte så lätt. Bilderna kommer om en stund när dem är inlagda på datan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0