LÖRdes

Idag är det måndag men tänkte lägga in lite bilder och kanske berätta lite sen helgen. Som sagt åkte ju Klara i torsdes :(
I fredes åkte ingen men i lördes åkte 3 stycken. Den första var Pinglan som kom runt 10 tiden på morgonen, tror jag. Redan innan var jag och Amandaa i full rolle med henne för hon skulle bli tröttare så det skulle vara lättare på vägen hem. För hon har cirka 2 timmars bilfärd hem.
Vid runt 9 tiden på morgonen duschades Pinglan. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur hon reagerade men antingen var det som alla andra. Asså det gick bra men var lite nyfikna och nervösa över vad det var. Eller så var hon jätte duktig liksom Klara och tyckte det var skönt.

Det blev ingen bra bild på Pinglan i duschen,
fick inte fota henne heller så ville inte vara taskig. xD
 

Sedan kommer det nog en eller två bilder på Pinglan innan hennes nya familj kom...


Såååklart mysa med min äälskling innan hon skulle "hem" <3<3



Pinglan som springer runt och skuttar runt i min
säng, det var inte lika roligt sen när hon kissade i sängen.



Du är sööt Pinglan,..
Kommer nog några fler.







You are beutiful <3



You are wonderfull, and
thats because I love you<3



Innan Pinglans nya familj kommit skulle jag gå koppel i gatan med henne för att möta familjen. Amanda följde även med, vi gick till förenings huset för att möta dem men när vi stått där ett tag och dem inte synts till gick vi tillbaka igen. Dåå visa det sig att dem var redan hemma. Hha :)
På vägen hem tappade jag kameran så den funkade inte mer, det fanns några stunder precis innan pinglan skulle åka då jag hade viljat fota men det gick inte. Bland annat när vi gjorde en fin "korg" av en kartong som dem kunde ha i bilen på vägen hem.
....
 Jag hoppades bilfärden gick bra frästen. Pinglan klarade nog det galant, hon är en fiiin flicka. Och har fått en jätte fin famij, så glad över det. <3<3<3
---------------------------------------------------

När Pinglan åkt var det Veras tur att bli hämtad. Hon kom vid 14.00 och en stund där innan hade Vera varit i duschen. Liksom Dino så kommer pappa se Vera jätte ofta. Pappa kör soppebilen hos henne varannan vecka så då kommer han säkert att träffa henne. Exempel idag är det måndag och pappa tömmde sopperna hos Vera. Vera hade det bra, hennes halvbror/syster hade morrat åt henne lite men det är sådant som händer i början. Veras ägare har även en katt som fnyser när Vera närmar sig men det är något som går över om några dagar.
Vera är jätte fin, fått ett bra hem på landet och kommer bli en suverän mamma så småningom. =)<3

Bilder innan Vera åkte:




VERA







Därefter åkte Vera.<3<3<3<3<3
FIn tööss
--------------------------------------------------------

Vid fyra tiden var det tags att hämta Siggi. (L)
Kameran funkade igen men hade inte så bra batteri. Så det blev snålt med bilder.
Innan Siggi blev hämtad så blev han badad. Han var jätte duktig och satt fint när vi skulle torka honom.



Det blev tyvär bara en bild sedan dog kameran. Fick ladda den men den hann inte bli laddad igen innan dem stukit. Vill säga att jag även är glad över Siggi. Han hamnade hos jätte snälla danska människor, som kommer ta väll hand om honom. Pusspuss på diiig Siggi.
.----------------------------------------------------

Det var det mesta i lördes. De hände lite till bland annat att jag hade picknich utan fika och så men det får jag ta imorgon förhoppningsviss för nu är klockan ätt mkt och jag ska ner och äta för magen kurar. Därefter ska jag duscha och sedan lägga mig , kanske startas tv men jag vet inte. PUss och dröm söött  =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0