Tisdag på morgon-kvisten

Nu på morgon kvisten tänkte jag berätta hur min tisdag kommer se ut. Först och främst så ska jag göra mig klar för skolan, har frukost och lite sådant kvar. '=) SKolan börjar därefter 8.25 till 14.10. Efter skolan ska jag hem och äta sedan gå en runda med mina busiga hundar. När klockan börjar närma sig halv 4 slutar Amanda och då ska familjen in till malmö. Jag vet inte vart det blir i malmö, men det blir kanske entre för där har ingen i familjen varit förutom Amanda. Det känns som om jag inte kommer hitta något men jag ska se om jag hittar någon fin klänning till trycket.
Nu ska jag äta frukost, pupuss hejdå♥

"Någon dag kommer det komma några bilder på lille-man sen i lördes och söndes tror jag."
Vill bara lägga in bilder på valparna för jag saknar dem så mkt, det blev toomt när alla stack i söndags. Men tyvärr så har jag så mkt att göra så det är dåligtmed tid för att lägga in bilder men jag ska försöka någon dag dem närmaste dagarna. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0